אטרקציות בברצלונה בחורף

0
1762

מזג האוויר בברצלונה דומה מאוד לזה שבישראל. זה אומר שחודשי החורף בברצלונה הם בדרך ככלל בין נובמבר לפברואר. הטמפרטורה במהלך היום בברצלונה בחודשי החורף היא כ-15 מעלות בממוצע ואילו בערב ובלילה קריר יותר. אז לאחר שזכרתם להביא אתכם גם בגדים חמים כדאי לדעת כי לעומת ערים אחרות באירופה שבהן יש גשם ברוב החורף ולעתים אפילו שלג מקפיא ורוחות עזות הרי שמזג האוויר בברצלונה בחורף הוא קריר אבל נעים. לא מקפיא ובהחלט אפשר לטייל תוך כדי. להלן כמה אטרקציות חורף שאתם לא רוצים לפספס בברצלונה.

ביקור קסום ביער האגדות:

אחד המקומות המיוחדים בברצלונה הוא יער האגדות. מכיוון שמדובר במקום די נסתר ולא נמצא ממש במרכז העיר הוא אינו הומה אדם ומתאים לכל מי שרוצה אווירה רומנטית, קסומה ומעט שקט מהקצב המהיר והעומס של מרכז העיר. ברצלונה מציעה בחודשי החורף מגוון בתי קפה חמימים אולם אחד המיוחדים שבהם הוא יער האגדות. בית קפה הבנוי בצורה של יער מיוחד עם תפאורה מושקעת של שדונים ופיות, עצים מכושפים, נחלים ומפלי מים, טירות ואבירים. אלה עוצבו על ידי אמנים מקומיים ולקח חודשים ארוכים להגיע לתפאורה הסופית שתציג את המקום בצורה מושלמת. ניתן לחוש באווירה המיוחדת כבר מהכניסה. במקום תוכלו ליהנות משתייה חמה, מנות טאפאס מקומיות ורכישת חומרי גלם מהמעדנייה המקומית. 

שוק חג המולד:

בחודשי החורף מתחילים גם המכירות והחגיגות של חג המולד. בשוק הנקרא fira de santa llucia הנמצאת ברחבת הקתדרלה הגותית, תוכלו למצוא מעל 200 דוכנים שונים, בגדלים שונים, צבעוניים ומלאים מוצרים לחג המולד ומגוון רחב של פריטים לרכישה. חובה לבקר במקום בחודשי החורף! במקום תוכלו ליהנות גם ממאכלים וממתקים מקומיים ולשלב גם ביקור בקתדרלה. 

החלקה על הקרח ברחבי העיר:

עם תחילת תקופת הכריסמס תראו זירו החלקה על הקרח הקמות להן ברחבי העיר. בהן תוכלו להשכיר ציוד החלקה, לקחת שיעורי החלקה בתשלום ועוד. תוכלו ליהנות מפעילות ההחלקה, לראות עצי חג מולד מקושטים ברחבי העיר וליהנות מאווירה מיוחדת לתקופה זו בשנה בלבד. 

חגיגות השנה החדשה בברצלונה:

חגיגת ראש השנה האזרחית בברצלונה היא משהו מיוחד. ראשית תוכלו להיות שותפים למסורת המקומית לאכול 12 ענבים לצלילי 12 הפעמונים הגדולים ממש לפני הכניסה של השנה החדשה. המקומיים חוגגים את המאורע עם ארוחות משפחתיות ולאחר מכן רבים מהם יוצאים לקרוע את העיר ולבלות. בפלאז'ה ד'אספניה ליד מזרקות הקסם תוכלו לאכול את הענבים, לשתות קאווה, ליהנות ממופעי מוסיקה, מופע זיקוקים חגיגי וריקודים אל תוך הלילה. 

מצעד שלושת המלכים:

בכל שנה, ב5 בינואר, בשעה 18:00 בערב מתקיים לו מצעד שלושת המלכים הנחשב ליום חג לאומי בספרד. בחג זה מתקיימת תהלוכה גדולה וססגונית למשך 3 שעות ברחבי העיר וכוללת תחפושות מדליקות, בובות מלכים גדולות ואווירה מיוחדת עם מוסיקה, כלי נגינה ועוד. התהלוכה מתחילה בנמל, דרך כיכר קטלוניה, דרך רחובות נוספים וכיכר אספניה ועד להר היהודים במונזו'איק. במהלך התהלוכה המשתתפים זורקים לילדים סוכריות וממתקים ובסיומה נערכת מסיבה ענקית אל תוך שעות הערב המאוחרות. יום למחרת נחשב יום חג ציבורי עם תהלוכות מקומיות וחגיגות, סעודות פרטיות ועוד. ביום זה מרבית החנויות בעיר סגורות.

לסיכום; גם בחודשי החורף הקרירים מזג האוויר עדיין נעים ומאפשר טיולים ברחבי העיר. בתי הקפה מתאימים את עצמם לחודשי החורף עם שתייה חמה, צ'ורוס חם וטעים שניתן לטבול בשוקולד ומטבלים נוספים ומגוון אטרקציות מלהיבות הקשורות לכריסמס בעיקר אך לא רק. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן