מוזיאונים בברצלונה שחייבים להכיר

0
974

מהאטרקציות היותר מיוחדות ואולי אפילו חשובות שיש לעיר ברצלונה להציע לכם היא ביקור במוזיאונים המופלאים בעיר. רבים מאותם מוזיאונים מתקשרים לאומנים היסטוריים מפורסמים המזוהים עם העיר ובאמת שלא כדאי לכם להחמיץ. בעיר יש מוזיאונים רבים, חלקם גדולים ומרשימים וחלקם קטנים יותר אולם עדיין חלק מהם שווים ביקור בהחלט. להלן כמה מוזיאונים שאתם רוצים לבקר בהם בברצלונה.

מוזיאון פיקאסו:

האמן המפורסם פאבלו פיקסו הוא אחד האומנים המוכרים בהיסטוריה האנושית. אומנם הוא לא נולד בברצלונה אלא במלגה אך חי והתגורר כמעט עשור שלם בברצלונה, זמן אשר היה חשוב מאוד בתקופת יצירותיו. מוזיאון פיקאסו נמצא בכתובת CARRER MONTCADA 15-23, Born Ribera והוא מציג דווקא איורים ועבודות הנחשבות לפחות מוכרות של האומן, זאת כדי להציג צדדים ואספקטים נוספים בחיי האמן והמורשת שהשאיר. המוזיאון נמצא בתוך בית יפיפה בעיצוב גותי ופתוח כל השבוע, מלבד יום שני שבו הוא סגור, בין השעות 9 בבוקר ל7 בערב. כניסה חינם לילדים עד גיל 18 ולאחר מכן המחירים נעים בין 7 ל12 יורו לאדם בהתאם לגילו. מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של המוזיאון במחירים המעודכנים לתקופה בה אתם קוראים מאמר זה.

מוזיאון מירו:

האומן חואן מירו הוא יליד העיר ברצלונה והמוזיאון על שמו הוקם כמוסד לאומנות מודרנית. המוזיאון מציג את יצירותיו ועולמו של האומן החשוב ובנוסף מתקיימות תערוכות מיוחדות של אמנים נוספים. בסך הכול ביקור באחד המוזיאונים המעניינים ביותר בעיר. המוזיאון נמצא ברחוב אוונידה מיראמאר 71. שעות הפתיחה עשויות להשתנות בהתאם לחודשי השנה ומומלץ להתעדכן על כך באתר שלהם. עלות כניסה 12 יורו לאדם מעל גיל 15. עד גיל 15 הכניסה בחינם.

המוזיאון הלאומי של קטאלוניה לאומנות:

בקיצור MNAC הנו מוזיאון מיוחד המשמש כסמל לגאוות המקומיים. המוזיאון הנמצא בpalau nacional המפואר ומציג אוסף יצירת גדול בסגנונות רומנסקי וגותי. מוזיאון הנחשב לאחד המובילים והפופולריים בעיר. הכניסה בדרך כלל עולה 12 יורו לאדם בוגר וכניסה חינם לאורחים מתחת לגיל 16 ומעל גיל 65. ישנם גם ימים מסוימים בחודש שבהם ניתן להיכנס בחינם. 

בית גאודי:

בתוך פארק גואל המוקדש לזכרו של אנטוני גאודי האומן המפורסם המזוהה עם העיר, התגורר לו גאודי עם אחייניתו בתחילת המאה הקודמת בבית קטן ומקסים, אותו הפכו לאורך השנים למוזיאון קטן ומיוחד. במקום תוכלו לסייר בין החדרים ולראות היכן ישן והיכן יצר את יצירותיו ולהתרשם מיצירות שונות שלו כמו רהיטים, איורים, תדפיסים שונים ועוד. מחיר הכניסה הינו מחיר סמלי של 5.5 אירו לאדם אבל זה בהחלט שווה את הביקור.

מוזיאון קבוצת הכדורגל של ברצלונה:

אי אפשר לעשות סיור מוזיאונים בברצלונה מבלי לבקר באצטדיון הקאמפ נואו האגדי. אחד מאצטדיוני הכדורגל המפורסמים, הגדולים והמרשימים ביותר בעולם. ביציע 7 של האצטדיון יש 2 קומות של מוזיאון מיוחד שכל אוהד כדורגל חייב לבקר בו, במיוחד אם הוא אוהד את ברצלונה. מלבד גביעים של הקבוצה מתארים שונים שזכתה לאורך ההיסטוריה ניתן יהיה לצפות בחולצות חתומות על ידי שחקני עבר ששיחקו בקבוצה, מיצגים מרהיבים שונים, חנות מוצרים ומזכרות, לבקר בתאי ההלבשה ואפילו לסייר מעט על הדשא באצטדיון. אחד הביקורים היותר אמוציונאליים לכל מבקר בברצלונה ואסור לפספס את זה. 

לסיכום; ישנם לא מעט מוזיאונים בברצלונה והאמינו לנו הספקנו להזכיר כאן רק חלק מהם. לסיור במוזיאונים המרתקים כדאי לפחות בין יום ליומיים, תלוי באורך השהות שלכם בברצלונה, כדי למצות לפחות חלק מהתרבות והמורשת שיש לעיר הזו להציע. 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן