אתרים שחייבים להכיר בברצלונה

0
1072

קצת פחות מ4 שעות טיסה מישראל נמצאת לה אחת הערים היפות והפופולריות באירופה – ברצלונה. ספרד היא מדינה שמעניין לבקר בה ללא קשר לעיר כזו או אחרת אולם אחת המעניינות שבהן היא ללא ספק ברצלונה, העיר השנייה בגודלה בספרד אחרי מדריד ובה מגוון רחב של אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה, מקומות ואתרים שפחות חייבים להכיר ולטייל בה. הנה כמה מקומות שאתם בהחלט רוצים לכלול בתכנון החופשה שלכם בעיר.

#1 – פארק גואל:

פארק זה נקרא גם פארק האומנות של גאודי, על שם האדריכל המפורסם אנטוני גאודי שתכנן ועיצב אותו. הפארק הוכרז על ידי אונסק"ו כפארק מורשת עולמית והוא אחד האתרים הפופולריים למטיילים בברצלונה. פארק זה משלב בין אדריכלות נוף לבנייה ביחד תוך השקפה של יצירת נועזת, מורכבת וססגונית במיוחד המתאימה לקווים העיצוביים והסגנון הייחודי של גאודי. במקור התכנון היה להקים 60 בתים מיוחדים המוקפים על ידי גינה רחבת ידיים אולם בסופו של דבר רק שני בתים הושלמו והבנייה הופסקה. 

#2 – העיר העתיקה של ברצלונה:

הרובע הגותי, או העיר העתיקה של ברצלונה אם תרצו, הוא אחד המקומות המיוחדים בעיר. מקום זה יחזיר אתכם אחורה לימי הביניים ועד האימפריה הרומית כאשר זו שלטה באזור. תוכלו לסייר בחופשיות בין סמטאות צרות ומבנים מיוחדים העשויים אבן. בין הסמטאות תוכלו לחזות באדריכלות גותית עם רחובות, כנסיות ציוריות, כיכרות ובתים מיוחדים עם קירות עוד מהתקופה הרומית. מקום בהחלט מומלץ למי שרוצה לספוג קצת תרבות והיסטוריה.

#3 – המזרקה הקסומה:

ברצלונה אוהבים להעניק לאתרים ולאטרקציות שלה שמות מפוצצים וכך גם שמה של המזרקה הקסומה. מזרקה זו נבנתה בשנת 1929 ועד היום נחשבת לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. כיום ניתן להתקרב ולהצטלם על רקע המזרקה, לצפות במופע מדליק של מים, אורות ומנגינה גם ביום וגם בלילה. 

#4 – אצטדיון הכדורגל קאמפ נואו:

אחד האתרים היותר מרגשים ועוצמתיים שתחוו בברצלונה הוא אצטדיון הכדורגל הביתי של ברצלונה. ברצלונה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות, הגדולות והמפורסמות בעולם. בכל שנה נתונה יש לה 100 אלף מנויים הממלאים את האצטדיון במשחקי הבית של הקבוצה. מעבר לתפאורה המרגשת ולצפייה במשחק כדורגל משובח ברמת האיכות הגבוהה ביותר כדאי גם לבקר במוזיאון של ברצלונה באצטדיון הכולל מגוון פריטים היסטוריים של המועדון ועוד הרבה הפתעות נוספות.

#5 – שדרת לה רמבלה:

שדרה גדולה וארוכה של קילומטר שלם הכולל מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, מופעי רחוב, מוסיקה, מסעדות משובחות, בתי קפה, חנויות בוטיק וחנויות מותג, דוכני מזון וכל מה שאתם צריכים כדי להפוך את היום שלכם להרבה יותר מהנה ושמח. מומלץ לעבור את השדרה ברגל וכמובן להיספג באווירה האנרגטית במקום.

#6 – חוף ברצ'לונטה:

אחת מרצועות החוף הגדולות שיש לברצלונה להציע וגם אולי הכי אטרקטיבית מבניהן. מלבד הים הכחול והחול המוזהב תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ספורטיביות במקום. רעבים? צמאים? רוצים להשלים את הבילוי עם ישיבה מפנקת במסעדה או בר מקומי? אלה פרוסים לכל אורך רצועת החוף ממש בסמוך לחוף.

#7 – ארמון המוסיקה של קטלוניה:

לחובבי התרבות מבניכם שווה לכם לנסות להזמין מראש כרטיסים למופע תרבותי מיוחד בארמון המוסיקה של קטלוניה. ארמון מיוחד זה כולל כניסה מרהיבה, כיפה מרשימה ופסלים שיש מיוחדים ועתיקים. במקום מתקיימות הופעות שונות, קונצרטים, מופעי פלמנקו מסורתיים ועוד. רק המבנה המיוחד והאווירה המיוחדת בישיבה במקום שווה את הביקור.

לסיכום; אלו הם רק חלק מהאתרים שכדאי לבקר בהם בברצלונה. העיר מלאת אטרקציות והפתעות וסביר להניח שכמה ימים לא יספיקו לכם כדי לספוג את כל מה שיש לעיר להציע. הכינו לכם רשימה מסודרת ונסו לשלב אפילו יותר מאטרקציה אחת גדולה ביום.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן