חיי הלילה בברצלונה

0
1153

אם אתם חבר'ה צעירים (או עם נשמה צעירה ומלאת אנרגיות) ומחפשים לחוות את הצד הנוסף שיש לעיר ברצלונה להציע לכם אז חיי הלילה בברצלונה יכולים בהחלט להתאים לכם. לא משנה אם אתם רוצים לשבור שגרה באחד הימים בטיול שלכם לברצלונה, לעזור לרגע את האטרקציות המלהיבות שניתן לטייל בהן ברחבי העיר וליהנות מחיי הלילה הסוערים – או שמטרת הטיול שלכם היא מראש להגיע לכמה ימים שבהם אתם רוצים לקרוע את המועדונים בעיר – לנו יש את כל המידע שאתם צריכים. חיי לילה טובים מורכבים ממועדונים, פאבים והופעות טובות כך שתוכלו לבחור אם בא לכם לרקוד ולהשתולל לצלילי מוסיקה מקפיצה, ליהנות מהופעות מסוגים שונים או ליהנות מבילוי לילי רגוע ולרדת על משקה אלכוהולי טוב אל תוך הלילה בפאב מקומי. הנה כמה המלצות.

RAZZMATAZZ:

אחד המועדונים המומלצים ביותר בברצלונה הוא מועדון ראזמטאז. מועדון זה הוא למעשה חמישה מועדונים צמודים עם דמי כניסה המאפשרים כניסה לכל חמשת המועדונים. בכל אחד מהחדרים שתיכנסו אליהם תשמעו מוסיקה בסגנון שונה ולבחור את המועדון המועדף עליכם. תמצאו תערובת מיוחדת של אנשים ממקומות שונים אולם כולם באווירה טובה, שמחים ואוהבים ליהנות. מועדון זה מושך לעתים גם שמות גדולים ובהחלט נחשב לאחד המומלצים בעיר.

SHOKO:

מקום נהדר שביום מתפקד כמסעדה ובלילה תקליטנים שונים מתחלפים והופכים את המקום למועדון לילה מלהיב. המועדון נחמד מאוד ונמצא על מרפסת מול חוף הים בעיר ולכן נחשב למקום חביב שכדאי לקפוץ אליו.

OPIUM:

דאנס בר מיוחד ושמח הפועל עד 5-6 בבוקר (תלוי ביום בשבוע) ובכל יום מציג מופעים מוסיקליים בסגנונות אחרים. במקום יש מסעדה הפועלת בשעות הצהריים במהלך ימות השעות וגם בין 8 ל11 וחצי בערב. 

קצת בארים מומלצים בברצלונה:

  • MIRAMELINDA – הבר נמצא באזור BORN הנחשב לאהוב מאוד גם על תיירים וגם על התושבים המקומיים. במקום תוכלו ליהנות ממגוון קוקטיילים מדליקים ובין היתר גם את המוחיטו הטעים ביותר בעיר. 
  • LONDON BAR – לא אתם לא בלונדון אלא בברצלונה. פאב מדליק שנבנה בשנת 1910 ושמר על העיצוב המיוחד והישן של המקום. הוא עדיין נחשב לאחד הברים הטובים ביותר בברצלונה על ידי מדרגים רבים גם תיירים וגם תושבי המקום. בבר זה הייתה יכולים לראות אומנים שונים כמו דאלי ופיאקסו. האווירה ידידותית מאוד והמחירים סבירים בהחלט. 
  • PARADISO – בר קוקטיילים מדליק במיוחד הפתוח מ7 בערב עד 2 וחצי בלילה. מומלץ לבקר בו בשעות הערב ולראות את האופן המיוחד שבו מגישים את המשקאות בכלים לא שגרתיים. לצד המשקאות תוכלו ליהנות מתפריט עשיר עם לא מעט מה לאכול.
  • BOCA CHICA – בר קוקטיילים נוסף עם עיצוב מגניב. בר זה מחבר בין אירופה לאפריקה וממוקם במרכז שכונת אישמפלה. מקום שבהחלט שווה ביקור.

הופעות חיות ומוסיקה במגוון סגנונות:

ברצלונה היא לא רק פאבים ומועדונים אלא גם מקום מרכזי להופעות רבות. חלקן כוללות הופעות של זמרים מפורסמים ולהקות מובילות מרחבי העולם ואילו הופעות אחרות מציגות את המופעים התרבותיים של ספרד וברצלונה. לדוגמה במתחם EL TABLAO DE CARMEN תוכלו ליהנות מהופעות פלמנקו ברמה גבוהה ובכלל לשלב הופעות חיות עם אוכל טוב מה שמשפר משמעותית את הבילוי. במועדון JAMBOREE ניתן ליהנות מ2 קומות של מוסיקה חיה והופעות מדליקות. בקומה התחתונה מועדון הופעות ומוסיקה בסגנון היפ הופ, מוסיקה לטינית וגאז' ובקומה העליונה תוכלו ליהנות ממוסיקה מקומית ספרדית. 

לסיכום; גם בלילה יש הרבה מה לעשות בברצלונה. לא משנה אם אתם רוצים לגוון את הטיול שלכם עם בילוי לילי מיוחד, ליהנות בשעות הערב היותר מוקדמות מישיבה נעימה בפאב מקומי או ללכת להופעה חיה במקום – שווה בהחלט לשלב את זה בטיול שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן