המלצות לטיולים בברצלונה

0
988

ברצלונה היא עיר יפיפייה בזכות עצמה אולם גם מסביב לעיר במרחק של שעה-שעה וחצי נסיעה לכל כיוון תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות, אתרי תיירות, מסלולי טיולים אטרקטיביים ועוד. האטרקציות המרובות בעיר מוגבלות בדרך כלל לאזור האורבני, העירוני, לאדריכלות המיוחדת של העיר, לתרבות המקומית ועוד. אולם אם אתם מחפשים מעט טבע ונופים תצטרכו לצאת קצת מגבולות העיר ושם האפשרויות הן בלתי מוגבלות. בדקות הקרובות נסקור כמה המלצות לטיולים בברצלונה. אומנם אנו מדברים על טיולים בברצלונה עצמה אולם נתחיל דווקא עם אחד המקומות היפים והמסקרנים בספרד שהוא קצת מעבר לעיר ברצלונה אך אם אתם בחופשה בברצלונה שווה בהחלט להשכיר רכב ליום אחד או לקחת רכבת ולהגיע לשם.

הכירו את הרי הפירינאים:

רכס הרים קסום הגובל בין ספרד וצרפת ומחלקים את חצי האי האיברי ל-2. הפירנאים מהצד הספרדי נמצאים בדרום ספרד לבין צפון צרפת. אלו גם מחלקים את הצד הקטלאני לצד הבסקי היושבת במערב ספרד. הפירינאים יהיו הרים מושלגים יפיפיים במיוחד בחודשי החורף והם מושכים אליהם תיירים רבים מכל רחבי העולם בעונת הסקי. גם בקיץ תיירים רבים מגיעים לבקר במקום, החל מאנשים המעוניינים ליהנות ממסלולי טיולים וצילום תמונות מרהיבות, למטפסי ערים וחובבי פעילויות אקסטרים במקום. סביב הרכס ניתן למצוא מגוון פארקים, מתחמי ספורט אתגרי, מסלולי הליכה, מסלולי טיפוס, ראפטינג ועוד מגוון אטרקציות מלהיבות שפשוט יהפכו את הביקור לחלומי.

מסע בלב העיר השוקקת:

ברצלונה היא עיר מיוחדת הרבה בזכות האומנים המפורסמים שחיו בעיר כמו פיאקסו, דאלי, גאודי ועוד. המבנים המיוחדים, המוזיאונים, הכיכרות ומגוון אטרקציות מלהיבות הממלאות את מרכז העיר בעיקר והופכות אזור זה לשוקק חיים והומה אדם. אנו ממליצים על בית מלון במרכז העיר כיוון שרק יציאה מפתח המלון תאפשר לכם גישה מהירה לתחבורה ציבורית ולמגוון רחובות ראשיים ואטרקציות מלהיבות באזור. במרכז העיר תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות מלהיבות החל מכיכר קטלוניה, דרך המדרחוב המפורסם בעיר הנקרא רמבלה ועוד. בשדרת רמבלה תוכלו למצוא מגוון חנויות, בתי קפה ומסעדות ובסוף השדרה תמצאו את הפסל המפורסם של קולומבוס בעיר. מומלץ לסייר בבניין האופרה בשדרה, בכנסיית בית לחם, ארמון מוחה וארמון ויריינה. כמובן לא צריך להיכנס לכולם אפשר גם לצפות מבחוץ וליהנות. לקראת סוף השדרה תוכלו לראות מצד ימין את שוק לה בוקריה הנושק לרחוב. מומלץ להתרענן עם שייק פירות טעים באחד מהדוכנים המקומיים ולרכוש מגוון חומרי גלם ומאכלים שונים במידה ותרצו להמשך הטיול שלכם. מומלץ לבקר גם בארמון גואל, אחד מיצירותיו של גאודי ולבסוף גם לבקר במוזיאון השעווה המקומי.

בעקבות היצירות של גאודי:

אחד האומנים המפורסמים והמזוהים עם העיר ברצלונה הוא אנטוני גאודי. אי אפשר לטייל בברצלונה מבלי לכלול לפחות יום אחד באתרים מפורסמים מפרי יצירתו של אדריכל מפורסם זה. מתחילים את היום בסגרדה פנימילה, כלומר כנסיית המשפחה הקדושה. מדובר באחת היצירות החשובות של גאודי שנפטר לפני שהספיק להשלים את הבנייה. כיום מבצעים שיפוצים הצפויים להסתיים רק בשנת 2026. לצד הכנסייה תוכלו ליהנות מישיבה ומנוחה באחד הפארקים הסמוכים וצפייה באגם היפיפה במקום. לאחר מכן מומלץ להיכנס לשדרת גאודי ומשם לפארק גואל המיוחד. לסיום היום מומלץ לבקר בכמה מהבתים המיוחדים שעיצב גאודי כמו קאזה בטיו וקאזה מילה המיוחדים. 

לסיכום; ברצלונה היא עיר מיוחדת מאוד וכוללת מגוון רחב של אטרקציות. רובן בתוך העיר אולם אם תרצו לשלם טבע מופלא ונופים מרהיבים נסיעה קצר מרחבי העיר יובילו אתכם לכמה מן המקומות היפים ביותר באירופה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן