מסעדות כשרות בברצלונה

0
6893

ישראלים רבים המטיילים בחו"ל מחפשים מסעדות כשרות בהן יוכלו לאכול בראש שקט. הכשרות איננה רק מבטיחה שאין ערבוב בין בשר לחלב או שלא יכניסו לנו בהמבורגר בשר של סוס או בעלי חיים שאנו לא ממש רוצים בצלחת, אלא גם מהווה חותמת איכות למוצרים וחומרי הגלם בהם עושים שימוש ולאופן שבו המטבח במסעדה מתנהל. אז חלק מהמסעדות הכשרות המפורסמות שהיו בברצלונה לאורך השנים נסגרו לאחרונה, במיוחד בתקופת הקורונה בה מסעדות רבות נסגרו לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם, אולם עדיין ניתן למצוא כמה מסעדות כשרות שמשרתות לא רק את התיירים אלא גם את אלפי היהודים החיים בברצלונה כיום ורוצים גם הם לאכול אוכל כשר. 

מסעדת שק שוק:

המסעדה קרובה מאוד לרמבלאס ונחשבת לאחת המומלצות כיום בעיר לאוכלי כשר. היא די חדשה ומרעננת בנוף המסעדות הכשרות בברצלונה והיא תציע לכם אוכל ישראלי ברמה גבוהה מאוד. במקום תוכלו ליהנות מחומוס, צ'יפס, סלט המוכר והאהוב לצד דגים ובשרים על האש כמו גם מאכלים נוסף מהמטבח הים תיכוני ברמת האיכות הגבוהה ביותר. 

איך מגיעים?

המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12 בצהריים עד 00:00 בלילה. בימי שישי בין השעות 12:00 בצהריים ל17:00 אחר הצהריים. הכתובת של המסעדה היא CARRER DE FERRAN 15, BARCELONA. יורדים בשדרת הרמבלה לכיוון הים ועוברים את הכניסה לשוק המפורסם לה בוקריה ואת תחנת הרכבת התחתית. פונים לשמאל לרחחוב CARRER ושם נמצא את המסעדה המומלצת.

מסעדת מכבי כשר:

אחת המסעדות הכשרות הוותיקות בברצלונה היא מסעדת מכבי. המסעדה מציעה אוכל מזרחי-מצרי: מנות בשר, טאפאס, דגים ומאפים כשרים ממגוון סוגים. ישנן ביקורות חלוקות על המסעדה אולם טוב שיש עוד אופציה ועוד במיקום מרכזי. המסעדה גם מציעה שירותי טייק אוויי למי שרוצה להזמין אוכל מהמלון/מההוסטל. 

איך מגיעים?

הכתובת היא RAMLAS 79. ניתן לעבור דרך שדרת הרמבלה ואחרי הכניסה לשוק לה בוקריה ניתן יהיה למצוא את המסעדה מצד ימין. 

TAIM KOSHER CATETING:

אם אתם רוצים להזמין אוכל כשר למלון, לדירות שהשכרתן או לכל מקום אחר שבו אתם נמצאים תוכלו להתקשר לקייטרינג כשר שנפתח לאחרונה ופועל תחת השגחתו של הרב המקומי מחב"ד ברצלונה. הקייטרינג מציע משלוחי אוכל לכל רחבי העיר ובאתר האינטרנט של העסק תוכלו למצוא תפריט מגוון להזמנות: החל מכריכים, אוכל מבושל, ארוחות בוקר, אוכל לשבת וכל מה שעולה על דעתכם. 

הפלאפל של שני:

סביר להניח שכבר שמעתם על שוק לה בוקריה המפורסם אם לא מכתבות אחרות על ברצלונה אז רק בכתבה הזו שהזכרנו אותו לא פעם. בדוכן 133-134 תמצאו את הפלאפל של שני. דוכן אוכל טעים ומרגיע שבו ניתן לאכול מפלאפל טבעוני טעים, ללא גלוטן, ממתכון משפחתי שפשוט עושה ללקק את האצבעות. 

אז מלבד אלה ייתכן ותמצאו עוד כמה דוכנים ומתחמי אוכל שבהם תוכלו למצוא אוכל כשר וטעים בברצלונה. אין ספק שמדובר בנושא חשוב מאוד עבור ישראלים רבים המבקרים בעיר ובמיוחד לקהל הדתי הזקוק לאוכל כשר כדי לשרוד את הטיול. ישנן גם מסעדות צמחוניות/טבעוניות ברחבי העיר המספקות מענה לישראלים רבים ובהן לא תמצאו בשר ולכן לא תצטרכו לחשוש לנושא הכשרות, גם אם למסעדה אין בפועל תעודת כשרות. כמו כן תוכלו למצוא מגוון סופרים ואיטליזים כשרים בהם תוכלו לקנות מצרכים וחומרי גלם שונים להכנת אוכל לארוחות שבת ובכלל, ליהנות ממוצרים כשרים מהם תוכלו לעשות סנדוויצ'ים או לאכול ביום יום. כמו למשל ISAMAR KOSHER או EL CORTE INGLES.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן