אטרקציות בברצלונה לצעירים

0
6608

ברצלונה היא ללא ספקת אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. ספרד נחשבת ליעד אטרקטיבי עבור ישראלים רבים וברצלונה בפרט, על אף שמדובר בעיר השנייה בגודל בספרד (אחרי מדריד), היא עדיין העיר המועדפת על פני ישראלים רבים. בעיר ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות מלהיבות לזוגות, למשפחות, לצעירים ומכל הסוגים: החל מאתרים ומבנים בעלי מבנה ארכיטקטורי מרהיב וייחודי, דרך מוזיאונים ואטרקציות אומנות של גדולים מהאומנים בהיסטוריה: דאלי, גאודי ופיקאסו, דרך אטרקציות ספורט מלהיבות, מסלולי הלילה מגוונים, חוויה קולינארית מטריפת חושים ועוד. הקהל הצעיר יכול ליהנות בברצלונה עם מגוון אטרקציות מלהיבות שאתם פשוט לא רוצים לפספס. הנה כמה מהם.

פארק השעשועים פורט אוונטורה:

אחד המתחמים היותר מעניינים ומדליקים שאתם לא רוצים לפספס בטיול שלכם לברצלונה הוא פארק השעשועים פונט אוונטורה. מדובר בפארק שעשועים המשתרע על שטח עצום, מחולק ל3 אזורים ואינספור אטרקציות. כדי שתבינו באיזה סדר גודל של פארק מדובר – ישנם בתי מלון מפוארים של 4 ו-5 כוכבים בתוך המתחם המיועדים לאירוח לקוחות המגיעים במיוחד לחופשת כיף של יותר מיום אחד (כי פשוט אי אפשר להספיק הכול ביום אחד). המתחם כולל מעל 70 מסעדות ודוכני מזון, מגרש גולף פרטי ועוד. הוא מחולק ל6 אזורים המשקפים "עולמות" שונים: עולם מקסיקני, פולינזי, סיני, המזרח הרחוק, הים התחום ומתחם רחוב סומסום. כל אחד מהעולמות מעוצב בהתאם וכולל מתקנים מתאימים לאותו אותם, מסעדות ודוכני מזון ייחודיים ועוד. לא משנה אם אתם נוסעים כל המשפחה, כמה חבר'ה צעירים אחרי צבא או אפילו זוגות בני 30 לחייהם – תוכלו ליהנות מאינספור אטרקציות מלהיבות בפארק. מומלץ להימנע מהגעה בחודשי יולי-אוגוסט שכן מדובר בתקופה החמה ביותר בשנה וגם תקופת החופשה של הילדים הספרדים מבתי הספר (בדומה לישראל) שפשוט ימלאו את התורים בפארק.

סיור מודרך בקאמפ נואו:

אחד המקומות המרגשים והמעצימים ביותר שתוכלו לבקר בהם בברצלונה הוא כמובן אצטדיון הכדורגל של הקבוצה הביתית – הקאמפ נואו. האצטדיון האדיר הזה שכולל 99 אלף מקומות ישיבה כולל בתוכו מוזיאון מפואר בן 2 קומות המציג את ההיסטוריה והתרבות של המועדון לצד החיבור לתושבים ולעיר. במתחם תוכלו ליהנות מסיור ברחבי האצטדיון, אולי אפילו לזכות לעלות על כר הדשא, לבקר בחדר ההלבשה של הקבוצה האורחת וכמובן לבקר במוזיאון הכולל אינספור פריטים מההיסטוריה של ברצלונה. החל מחולצות חתומות של כוכבי עבר, חוזים מפורסמים שנחתמו, גביעים מסוגים וגדלים שונים המרכזים את תארי הקבוצה לאורך השונים, כרטיסי כניסה למשחקים היסטוריים ועוד. במילים אחרות – אטרקציה שאתם לא רוצים לפספס ואפילו מומלץ להזמין מקום מראש.

האקווריום של ברצלונה:

אטרקציה מלהיבה נוספת שחבר'ה צעירים לא ירצו ודאי לפספס היא האקווריום של ברצלונה. במתחם תוכלו למצוא מעל 11,000 בעלי חיים ומעל 450 מינים שונים. המוזיאון במקום פונה בעיקר לקהל הצעיר אך גם מבוגרים יכולים ליהנות מהמראה המופלא של הדגים, הכרישים, הפינגווינים ועוד. מדובר באחד האתרים הפופולריים ביותר בברצלונה עבור תיירים מכל רחבי העולם. במקום תוכלו ללכת במנהרה תת מימית של 80 מטר (היחידה באירופה שעוברת מתחת לים) עם אפשרות לצפות בכרישים ובדגים שונים מבעד לזכוכיות הממוגנות. לאורך המנהרה יש מסילה למנוחה לרגליים וגישה נוחה לנכים. במקום יש אטרקציות מלהיבות כמו צלילה עם כרישים, מגוון אפשרויות יצירה ואזור משחקים תת ימי לילדים קטנים. בחודשי הקיץ יש קייטנות ופעילויות שונות במקום. 

לסיכום; העיר ברצלונה היא עיר מלהיבה לביקור ואחד היעדים היותר אטרקטיביים באירופה. העיר מתאימה גם לקהל המבוגר אך גם כוללת מגוון רחב של אטרקציות לקהל הצעיר שלא יישאר משועמם אפילו לרגע. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן